ספרי הלימוד של הוגוורטס במהדורה מיוחדת! | ספרי עליית הגג



קטלוג הספרים
כותרים
מחברים
אבולוציה
אכסדרה
אנשים
ביוגרפיות
ביולוגיה
בריאות
ג'רונימו סטילטון
הארי פוטר
היסטוריה
יהדות
ילדים
כלכלה
מדע
מחזות
מנורת קריאה
מקור
מתח
מתמטיקה
נגד הרוח
נוער
ספורט
ספרות יפה
עיון
פוליטיקה
פילוסופיה
פילוסופיה ומדע
פיסיקה
פסיכולוגיה
צבא
קלסיקה
שואה
שירה
תורת המשחקים
תיבת פנדורין
תרגום
מועדון ספרי עליית הגג

הצטרפו לרשימת הדיוור של מועדון ספרי עליית הגג וקבלו עדכונים במייל

"זה אידיוטי, חסר טעם במידה שלא תיאמן, שנותרו לו עוד ארבעה ימים שבהם אסור לו לעשות קסמים... אבל הוא נאלץ להודות שאת החתך המכוער הזה באצבעו הוא לא היה יודע לרפא גם אילו מותר היה לו לבצע קסמים."

הארי פוטר ואוצרות המוות. מהדורה חדשה
חשוב לנו לדעת
facebook icon שלח חוות דעת
מאמרים
ספרי הלימוד של הוגוורטס במהדורה מיוחדת!

ספרי הלימוד של הוגוורטס במהדורה מיוחדת!


מי לא חלם ללמוד, ולו ליום אחד, בבית הספר לקוסמים הוגוורטס??

ספרי הלימוד שאתם מחזיקים בידיכם הם הצצה לבית הספר לקוסמים המפורסם ביותר בעולם!!

קווידיץ' בראי הדורות הוא הספר המבוקש ביותר בספריית הוגרווטס, ואלבוס דמבלדור פונה בו באופן אישי לקוראים המוגלגים בבקשה לא לנסות אותו בבית. בספר הזה תמצאו כל מה שרציתם לדעת על משחק הקווידיץ' ולא הספקתם לשאול: התפתחות המטאטא המעופף ומשחקי מטאטא קדומים; הופעתו של הסְניץ' המוזהב; אמצעי הגנה מפני מוּגְלגים; התפקידים והחוקים של המשחק וקווידיץ' מיום שהומצא ועד ימינו.

חיות הפלא והיכן למצוא אותן חושף שש חיות פלא חדשות שעדיין לא הכרנו ומרחיב את הידיעות שלנו על עולם המאגיזואולוגיה. כיצד מוגדרת חיית פלא? כיצד גילו אותן המוּגלְגים? אילו מהן במסתור? מהו סולם הדירוג של משרד הקסמים? וכל חיות הפלא מא' ועד ת'.

מעשיות בידל הפייטן הוא קובץ סיפורים שנכתבו עבור ילדי הקוסמים והמכשפות והם דומים מבחינות רבות לאגדות הילדים שלנו. אולם, ישנו הבדל בולט אחד: בסיפורי המעשיות של המוּגלְגים, הקסם הוא בדרך כלל שורש הצרה של הגיבור או הגיבורה. בספר הזה לעומת זאת, אנחנו פוגשים גיבורות וגיבורים שיכולים לבצע קסמים בעצמם, ואף־על־פי־כן הם מתקשים לפתור את הבעיות שלהם, בדיוק כמונו.

כמו שאמר פרופ' אלבוס דמבלדור: "האמת היא דבר יפה ונורא, ולפיכך יש לטפל בה במירב הזהירות."

אנא טפלו בזהירות בספרים הנפלאים שבידיכם וקריאה נעימה!

הסופרת ג'יי. קיי. רולינג, מחברת סדרי ספרי הארי פוטר, ידועה גם בזכות מעורבותה החברתית הנרחבת ותרומתה לנושאים הנוגעים לליבה, בעיקר לילדים. הרווחים מספרי הלימוד של הוגוורטס ייתרמו לארגון לומוס שהקימה ומטרתו היא שעד שנת 2050 ילדים לא יישלחו עוד למוסדות או לבתי יתומים ברחבי העולם ושכל ילד יוכל להנות מזכותו לגדול במשפחה. תרומה נוספת היא עבור ארגון הצדקה קומיק רליףcomicrelief.com  המסייע לילדים שהתחילו את חייהם בנסיבות קשות.

ספרי הלימוד של הוגוורסט רואים אור בתרגומה של גילי בר-הלל סמו