101 פגישות שהיו באמת | ספרי עליית הגג



קטלוג הספרים
כותרים
מחברים
אבולוציה
אכסדרה
אנשים
ביוגרפיות
ביולוגיה
בריאות
ג'רונימו סטילטון
הארי פוטר
היסטוריה
יהדות
ילדים
כלכלה
מדע
מחזות
מנורת קריאה
מקור
מתח
מתמטיקה
נגד הרוח
נוער
ספורט
ספרות יפה
עיון
פוליטיקה
פילוסופיה
פילוסופיה ומדע
פיסיקה
פסיכולוגיה
צבא
קלסיקה
שואה
שירה
תורת המשחקים
תיבת פנדורין
תרגום
מועדון ספרי עליית הגג

הצטרפו לרשימת הדיוור של מועדון ספרי עליית הגג וקבלו עדכונים במייל

"’לזה קוראים מספר טלפון’, הוא אמר לרון, כתב אותו פעמיים, קרע את הקלף לשני חצאים ונתן להם. ’הסברתי לאבא שלך בקיץ הקודם איך להשתמש בטלפון, אז הוא יידע. צלצל אלי אצל הדרסלים, בסדר? אני לא אוכל לסבול עוד חודשיים של דיבורים רק עם דאדלי...’"

הארי פוטר וחדר הסודות
חשוב לנו לדעת
facebook icon שלח חוות דעת
מאמרים
101 פגישות שהיו באמת

101 פגישות שהיו באמת


 

מי פגש את מי בספר המשעשע והסוחף "אחד על אחד - 101 פגישות שהיו באמת" המתאר פגישות בשרשרת, אנקדוטות עבר ופרטים שחשיבותם עדיין נבדקת?  

 

אדולף היטלר פגש את ג'ון סקוט-אליס, שפגש את רודיארד קיפלינג, שפגש את מארק טווין, שפגש את הלן קלר, שפגשה את מרתה גרהם, שפגשה את מדונה, שפגשה את מייקל ג'קסון, שפגש את ננסי רייגן, שפגשה את אנדי וורהול, שפגש את ג'קי קנדי, שפגשה את הוד מלכותה המלכה אליזבת השנייה, שפגשה את הדוכס מווינדזור, שפגש את אליזבת טיילור, שפגשה את ג'יימס דין, שפגש את אלק גינס, שפגש את אוולין וו, שפגשה את איגור סטרווינסקי, שפגש את וולט דיסני, שפגש את פ.ל. טרברס, שפגש את גיאורג איוואנוביץ גורדייף, שפגש את פרנק לויד רייט, שפגש את מרילין מונרו, שפגשה את ניקיטה חרושצ'וב, שפגש את ג'ורג' בראון, שפגש את איליי ואלך, שפגש את פרנק סינטרה, שפגש את דומיניק דאן, שפגש את פיל ספקטור, שפגש את ליאונרד כהן, שפגש את ג'ניס ג'ופלין, שפגשה את פטי סמית, שפגשה את אלן גינסברג, שפגש את פרנסיס בייקון שפגש את הוד מעלת רוממותה הנסיכה מרגרט, שפגשה את קנת טיינן, שפגש את טרומן קפוטה, שפגש את פגי לי, שפגשה את הנשיא ריצ'רד מ. ג'קסון, שפגש את אלביס פרסלי, שפגש את פול מקרטני, שפגש את נואל קאוורד, שפגש את הנסיף פיליפ יוסופב, שפגש את גריגורי רספוטין, שפגש את הצאת ניקולאי השני, שפגש את הארי הודיני, שפגש את הנשיא תיאודור רוזוולט, שפגש את ה. ג'. וולס, שפגש את יוזף סטלין, שפגש את מקסים גורקי, שפגש את לב טולסטוי, שפגש את פיוטר איליץ' צ'ייקובסקי, שפגש את סרגי רחמנינוב, שפגש את הארפו מרקס, שפגש את גו'רג' ברנרד שואו, שפגש את ברטרנד ראסל, שפגש את שרה מיילס, שפגש את טרנס טראמפ, שפגש את אדוארד הית, שפגש את וולטר סיקרט, שפגש את וינסטון צ'רצ'יל שפגש את לורנס אוליביה, שפגש את ג'. ד. סלינג'ר, שפגש את ארנס המינגווי, שפגש את פורד מדוקס פורד, שפגש את אוסקר ויילד, שפגש את מרסל פרוסט, שפגש את ג'יימס ג'ויס, שפגש את הרולד ניקסון, שפגש את ססיל ביטון, שפגש את מיק ג'אגר, שפגש את תום דרייברג, שפגש את כריסטופר היצ'ינס, שפגש את ג'ואורג' גאלאווי, שפגש את מייקל ברימור, שפגש את דיאנה הנסיכה מוויילס, שפגשה את הנסיכה גרייס, שפגשה את אלפרד היצ'קוק, שפגש את ריצ'מונד צ'אנדלר, שפגש את הווארד הוקס, שפגש את הווארד יוז, שפגש את קאבי ברוקולי, שפגש את ג'ורג' לייזנבי, שפגש את סיימון די, שפגש את מייקל רמזי, שפגש את ג'ופרי פישר, שפגש את רואלד דאל, שפגש את קינגסלי אמיס, שפגש את אנתוני ארמסטרונג-ג'ונס, שפגש את לורד סנואודון, שפגש את בארי המפריז, שפגש את סלבדור דאלי, שפגש את זיגמונד פרויד, שפגש את גוסטב מאהלר, שפגש את אוגוסט רודן, שפגש את איזדורה דנקן, שפגשה את ז'אן קוקטו, שפגש את צ'רלי צ'אפלין, שפגש את גראוצ'ו מרקס, שפגש את ת.ס. אליוט, שפגש את המלכה אליזבת האם, שפגשה את הדוכסית מווינדזור, שפגשה את אדולף היטלר...