אתר אינטרנט חדש PotterMore | ספרי עליית הגג



קטלוג הספרים
כותרים
מחברים
אבולוציה
אכסדרה
אנשים
ביוגרפיות
ביולוגיה
בריאות
ג'רונימו סטילטון
הארי פוטר
היסטוריה
יהדות
ילדים
כלכלה
מדע
מחזות
מנורת קריאה
מקור
מתח
מתמטיקה
נגד הרוח
נוער
ספורט
ספרות יפה
עיון
פוליטיקה
פילוסופיה
פילוסופיה ומדע
פיסיקה
פסיכולוגיה
צבא
קלסיקה
שואה
שירה
תורת המשחקים
תיבת פנדורין
תרגום
מועדון ספרי עליית הגג

הצטרפו לרשימת הדיוור של מועדון ספרי עליית הגג וקבלו עדכונים במייל

"מה ניתן לעשות אם החשש מפני הסכנה הטמונה בבלעדיות על נשק אטומי גובר על נקיפות המצפון הכרוכות במסירת סודות צבאיים?"

הפצצה
חשוב לנו לדעת
facebook icon שלח חוות דעת
מאמרים
אתר אינטרנט חדש PotterMore

אתר אינטרנט חדש PotterMore

ג'יי קיי רולינג


ג'יי קיי רולינג, מחברת סדרת הספרים רבי המכר "הארי פוטר" הודיעה על השקת אתר אינטרנט חדש שיקרא PotterMore המבוסס על התכנים של סיפורי הארי פוטר ותוספות של חומרים ומידע שלא התפרסמו עד כה.

לדבריה, הגולשים באתר יהיו שותפים לו וישפיעו על הסביבה האינטרנטית והתכנים שלו. כמו כן לראשונה יימכרו הספרים כ EBook. האתר ייפתח למיליון גולשים ראשונים ביום הולדתו של פוטר 31.7.2011 והם יוכלו להיות שותפים להכנתו לקראת פתיחתו לקהל הרחב בחודש אוקטובר הקרוב. הגישה לאתר היא חינם ולא נדרש בו כל תשלום.

רולינג, שמכרה עד היום למעלה מ 450 מיליון עותקים מספרי הסדרה, מספרת: "רציתי לתת בחזרה משהו למעריצי הארי פוטר שהלכו אחריו בנאמנות במהלך השנים ולהביא את הסיפורים לדור חדש של קוראים. אני מקווה שמעריצים ואלה שמתוודעים אליו כעת יהנו לעצב את האתר PotterMore באותה מידה שאני נהניתי מכך".

לדברי רולינג כל גולש יוכל לשתף את הגולשים האחרים בטקסטים או יצירות שלו וכל זה בסביבת גלישה בטוחה ומוגנת. כל גולש יוכל להשפיע עליו בדרכו כאשר הוא יכול להיות אחד מתלמידי הוגוורטס, לעבור מיון לאחד מארבעת הבתים, לבחור שרביט, ולעצב לעצמו את סביבת הגלישה המועדפת עליו מתוך תכני הסדרה.

בהוצאות "ספרי עליית הגג" ו "ידיעות ספרים" מניחים שהאתר שיבוסס על תכני הסדרה יכיל תוספות משמעותיות והרבה תכנים שלא התפרסמו עד היום ומונחים בארגזים רבים שרולינג הציגה בזמנו כאשר נחשפה לראשונה כסופרת רבי המכר.